Şcoala Populară de Arte Arad a Centrului Cultural Județean Arad face înscrieri la secţiile de muzică ( canto muzică clasică,canto muzică uşoară,canto muzică populară, pian, vioară, instrumente de suflat, orgă electronică, chitară clasică, chitară electronică, acordeon,baterie, iniţiere fanfară), arte plastice (grafică, design , design grafic computerizat, artă fotografică), balet, actorie. Vă aşteptăm în perioada 3 – 21 septembrie la sediul Centrului Cultural Judeţean Arad, str. G. Bariţiu, nr. 16 între orele 9 – 16 sau cu informaţii la nr de telefon: 0357405386. În ataşament găsiţi toate informaţiile legate de înscriere (acte necesare, probe de aptitudini, etc).
INSCRIERI
Inscrierile se fac la sediul institutiei – Centrul Cultural Judetean Arad, Scoala Populara de Arte
Arad, str. George Baritiu nr. 16
Acte necesare pentru inscriere
Fisa de inscriere se va completa la sediul institutiei
Copie CI – (pentru copii sub 14 ani este necesara copia Certificatului de nastere )
Taxa de inscriere – 5 lei
Cei inscrisi la sectiile pian, canto popular, canto clasic, canto muzica usoara vor sustine un examen de aptitudini specific fiecarei sectii
EXAMINARI
Examinarile de aptitudini vor avea loc in perioada 25 -26 septembrie 2018, la sediul Scolii Populare de Arte din Arad ,str. George Baritiu nr. 16, la datele si orele stabilite, pe sectii urmand a fi communicate:
Pian – 25 septembrie ora 16,00, sala 14
Canto muzica usoare – 25 septembrie , ora 16,00, sala 20
Canto clasic – 26 septembrie ora 16,00, sala 13
Canto popular – 26 septembrie ora 16,00, sala 21
TAXA ANUALA DE FRECVENTA CURS:
Se achita integral sau, in doua transe
semestrul I – pana la 28.11.2018
semestrul al II–lea pana la 28.02.2019
De retinut
Are calitatea de cursant orice persoana indiferent de sex, rasa, nationalitate, apartenenta politica sau religioasa, care este admisa in urma unui examen de aptitudini, si participa la activitatile organizate de aceasta.
Calitatea de cursant in asezamantul cultural este strans legata de obligativitatea achitarii taxei
de curs si frecventa la orele de curs.
In conditiile retragerii unui cursant pe parcursul anului , taxa achitata nu se restituie.
Retragerea din motive obiective se aproba de manager in baza unei cereri depuse la secretariat.
Cursantii admisi care nu se prezinta la cursuri pe o perioada de 2 luni, se considera retrasi din oficiu.